Jo jag är oftast glad

Faktiskt så är jag det.

Jag är en sån som har nära till skratt och leenden och jag tycker om mina medmänniskor och tycker OM att prata och skratta.

Men det är skönt att ha ett ställe där man kan skriva om den sidan som inte alltid är glad - för det är man ju inte men det kan vara jobbigare att prata om att inte vara glad än att skriva om det. Speciellt just nu när jag tycker att det finns lite jobbiga inslag i livet. (Gud vad dramatiskt det låter - eller nästan martyraktigt!! Usch.. Så farligt är det inte men visst är det vissa saker som "känns" så att säga)

Ville bara ha sagt att jag visst är en glad människa - även om bloggen speglar lite "mörkare" humör :) Det är skönt att skriva ur sig lite liksom - jag är liksom inte glad jämt heller.

Så kan det vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0